"Om een Vortex mee te offreren, laat je een stukje meerwaarde van je bedrijf zien."
Leest u recensies voordat u een product aanschaft? Wij vinden het belangrijk wat klanten van ons vinden. Yvonne is administratief medewerker bij Michorius BV en heeft meerdere keren Sentinel producten aangeschaft. Hieronder vertelt ze haar ervaring.
Waar kwam de behoefte vandaan om Sentinel aan te schaffen?
Yvonne vertelt dat ze het belangrijk vinden om de installatie zo goed mogelijk achter te laten bij hun klanten, zodat ze er zolang mogelijk van kunnen genieten. "Tevens heeft dit veel voordelen voor het onderhoud en het behoud van de cv-installatie of de vloerverwarming".
Welke producten van Sentinel hebben jullie ingekocht?
"Bij iedere vervanging van de cv-ketel plaatsen wij standaard de Vortex 300. Ook hebben wij regelmatig de Vortex 500 aangeschaft. Deze wordt voornamelijk bij de grotere installaties geplaatst. Vorige week bijvoorbeeld: we verzorgden voor een camping met negen huisjes een nieuwe cv-installatie. Daar wordt dan meteen de Vortex 500 bij geplaatst. Wat wel leuk is om te vertellen, is dat wij regelmatig van de monteur te horen krijgen dat het plaatsen van dit filter een eitje is. Erg gebruiksvriendelijk dus."
Hoe verliep het contact en het bestelproces?
"Al jaren meer dan prettig. Ze staan altijd voor je klaar met raad en daad! Ook het bestelproces verloopt soepel. Je kan namelijk op allerlei manieren de bestelling doorgeven: telefonisch, via e-mail, zelfs een WhatsAppje is mogelijk."
Voor bedrijven of monteurs die overwegen om ook een Vortex 300 of 500 te gaan installeren, heeft Yvonne nog de volgende tip: "Om een Vortex mee te offreren, laat je een stukje meerwaarde van je bedrijf zien. In de offerte omschrijven wij ook waarom wij het product aanbieden en zetten hier meteen de meerprijs bij. In de meeste gevallen gaat de offerte door inclusief het Vortex filter. Klanten weten het te waarderen dat je met ze meedenkt en geeft om de installatie."
- Labels
- Algemeen nieuws